Wednesday, April 3, 2013

Bella menjerit!!!

Bella ni arnab betina aku, umur dah 3 bln. Petang td aku amik dia dr kurungan (kat toilet je pun :p) ... Sbb kesian dah lama xkuar kat hall. Pastu, Byte (arnab jantan) dok dlm cage, marah kot dia tgl terkonteng2 kat dlm cage tu, aku pun kuarkan la.. Ingatkan nak kuarkan kejap je... Xdan nak melangkah tetiba Bella menjerit.. Huh... Aku & inchik hubby terkejut giler... Pesal lak Bella bole menjerit nyaring gitu, rupanya Byte dah geget dia... Haddoooiiii... Bibit ni... Lepaskan marah ke apa... Terus aku amik Byte, masukkan balik dlm cage.

Sampai skang menjd tanda tanya... Nape Byte buat Bella gitu... Pdhal sbelom ni punya kamceng... Hhhmmmmm...

La ni Byte tgh ngamuk kat dlm cage... Haiiyyaaaa...

Sent from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment