Thursday, April 18, 2013

Lawak petang khamis

Dalam tgh sakit gigi, inchik hubby boleh buat lawak ngokngek ptg2 khamis ni... haddoooiiii.... sib baik bos dah balik, kalo tidak.... harus pelik dia tgk, nape la secretary aku ni gelak depan pc tetiba :P
IH: lepas nie tak leh selalu gi KFC ler
Aku: nape
IH: pasal sales girl kat depan kaunter tue dia tanya soklan yang tak senonoh
Aku: syg beli kfc ke
IH: tak... dulu kan masa kita gi dengan shafiq... ingat tak kita makan kat kfc?
Aku: a... ada.... kat i city
IH: sales girl situ tanya ...i nak peha ke dada. lepas i tengok dia. atas bawah, atas bawah... dia kata... abang nak yang original ke... atau hot and spicy
Aku: hahahahahahahaha... syg wat lawak ek... hehehehe
IH: kikiki... berjaya!
Aku: siap... nak kena ek
IH: hehehe


 Aku ingatkan betul2 la kejadian... rupa2nya tipu2an... cceeehhhhh... xpe.. xpe... :p

No comments:

Post a Comment