Monday, April 8, 2013

“Pakej Pulau Malaysia Bersama Jomlahcuti.Com”

Dalam dok membaca email, mereply email group, tetiba ternampak plak 1 email belum tertengok, drpd Jomlahcuti.com. Aku lupa plak bila masa aku subscribe website ni... hehehehe.... K geng, Jomlahcuti.com tgh buat contest... dah mula bulan 2 ari tu rupanya, berakhir pd 13 April 2013. Apa lg, byk masa lg jom2 join.... Nak tau caranya? Klik kat link tu nanti ek..

Jomlahcuti.com menawarkan pakej percutian yang pada aku amatlah berbaloi. Sebab harga pakej yang ditawarkan sangat menarik & menitikberatkan hal kebajikan pelanggan. Tengok pada maklumbalas pelanggan yang pernah berurusan dengan dorang ni pun, dah cukup untuk meyakinkan kita. Insyaallah, aku jugak akan menggunakan khidmat kumpulan Jomlahcuti ni kalau nak g holiday dimasa akan datang.

 “Saya ingin bercuti bersama jomlahcuti.com kerana berpeluang menjimatkan perbelanjaan dan menikmati makna percutian yang sebenar.


No comments:

Post a Comment