Tuesday, July 16, 2013

8share

Aku lupa mana aku dapat 8share ni... lama dah. Sejak dari aku sign up ari tu sampai ari ni, aku xpernah amik pot pun pasal bende ni... huahuahua... ari ni ntah nape, aku tetiba mcm terexcited plak nak tau. So, aku bukak la latest email yg aku dpt dr 8share ni... per cer nyer? Korang baca je la ye.. 
Apa itu 8Share?
8Share adalah kelab ganjaran peribadi untuk pengguna media sosial yang suka mendapat barangan percuma, wang tambahan setiap bulan, dan menjadi yang pertama untuk memperkenalkan sesuatu yang baru.
Siapa boleh menyertai 8Share?
Sesiapa sahaja yang suka berkongsi perkara dan berita yang kool dengan rakan-rakan melalui laman web media sosial! 8Share kini berada di Malaysia, India, Philippines, dan Singapura.
Bagaimana saya mendapat ganjaran dengan 8Share?
And akan dibayar tunai dengan menyiarkan Special kami. Anda juga akan dibayar apabila anda mengajak kawan-kawan anda menyertai 8Share. Dapatkan Mata Sumbangan (CPs) dengan menjadi ahli 8Share yang aktif. Kami juga akan mengadakan peraduan untuk anda memenangi pelbagai gajet dan hadiah. Ketahui lebih lanjut tentang ganjaran.

Ganjaran? *pling.. pling*  :p
  • Ganjaran

    Di 8Share, kami memberi ganjaran kepada anda atas sumbangan cerita dan menyiarkan cerita!
    Kami memberi ganjaran dalam tiga langkah berikut:
    • Mendapatkan bayaran secara tunai
      Setiap bulan, kami mengeluarkan wang tunai pendapatan kepada penyiar 8Share yang menyiarkan Special dengan membuat transaksi wang tunai ke dalam akaun bank anda.
    • Mendapatkan Mata Perolehan (CPs)
      Setiap hari, anda boleh memperoleh mata perolehan dengan menyertai aktiviti yang dijalankan di 8Share.
    • Hadiah dan saguhati
      Dari masa ke semasa, terdapat pelbagai hadiah bakal diberikan apabila anda menyertai peraduan kami. Setakat ini sahaja, 8Share telah menghadiahkan iPod, kamera, komputer riba, tiket konsert dan wayang, baucar malah sebuah kereta!

    Mata Perolehan (CP)

    Apa itu CP?
    CP ialah Contribution Points (Mata Perolehan). Ia menunjukkan berapa banyak anda telah menyumbang di laman sosial. Sesiapa yang mempunyai CP yang tinggi, adalah ahli 8Share yang aktif dan penyiar berpengaruh di laman sosial.
    Bila saya akan menerima CP?
    Anda akan menerima
    • 1 CP untuk setiap Special yang anda siarkan
    • 5 CP untuk setiap lawatan unik (U.V.) yang anda dapat apabila menyiarkan Kempen Causes/Social Good
    • 10 CP untuk setiap perubahan profil yang dibuat (URL profil, gambar profil, tentang saya, dan lain-lain lagi.)
    Adakah CP mempunyai nilai kewangan?
    CPs tidak mempunyai nilai kewangan. CP tidak boleh ditukar ke mata wang.

    Ok, kalo nak tau lebih lanjut... klik la SINI ye... aku pun belom habih menelaah lg, tp sebab nampak yg *kachingkaching* tu, aku laju je klik.... kot ada rezeki, boleh kumpul duit g melancong lg... hehehe... selamat menjoinkan diri :)

No comments:

Post a Comment