Tuesday, July 16, 2013

Aktiviti Waktu Rehat Tengahari

Mentang2 lah bulan puasa... asal time break je tido ye? Berehat la konon? X cukup tido mlm? Ahlasan sgt... hehehe... ni bukan aku la, kalo orang lain aku xtau la plak kan.... Aku ada aktiviti harian yang mana sebenarnya hobi & side income aku sendiri... xde la dpt mewah org kata... asal hadooo, alhamdulillah rezeki... Inchik Hubby kata hobi yg mcm ni boleh mendatangkan rezeki... ye3, saya sedang dlm proses mencuba... takat ni syukur sgt2, hasil kerastangan yg aku hasilkan ada org lain yg menghargai... yeeaayyy... suker...suker.. suker.... :D

Time tak mkn lunch boleh la aku bwk ke opis & mengerjakan brg2 aku ni... kalo tidak.. nan hadooo... bz manjang... sampai kerusi aku pun mengeluh, mana la tuan aku ni, xreti duduk diam ke? Pekak telinga kerusi aku asik dgr bunyi telefon.. tuan xde nak jwb... peeehhh... imaginasiku terlampau.. haha

Meh tengok apa aku buat ari ni... hehehe

caca-merba.... :P
Dah siap... brooch bunga apanamantahxtau namanya... haha
Cantek plak yg kaler oren tu kan... berkenan betul aku dgn kaler tu....

Kena plak aku pakai biru ari ni.... Tantek taakkkk???? nnggeee :D
Boleh la memposingkan brooch ni raya nanti... hikhikhik... Nak order ke? *xmalu.. pomot la plak* :P

No comments:

Post a Comment