Tuesday, July 9, 2013

The 4 series geng

hooiihhhh... 4 series per? BMW? Ada ke BMW 4 series? Yang aku tau 5 & 3 series je... huhuhu... Kayo bonar la awak nak pakai BMW yo...? hewhewhewhewhew.... (dpt naik keta bos pun jadi lah :P)

Malam tadi, geng2 budak skolah aku bergathering... Konon nak sambut besday utk July babies... Ahaakkksss... baby la sgt!!! ppuuiiiii.... Baby tuo.... hahaha... Sambil2 tu nak melepas rindu memasing kat Mamat sorang ni, yg membawak diri ke Sabah sebelum election tu ari... Nampak ganas, tp dalam hati.. taman ada, aquarium ada, panggung wayang ada... sumer ada la kiranya... hehehe... tak caya? tgk dia pegang senduk pun dah tau...

Comey tak saya? hikhikhik *Hai Adan* peace.... :P
Puan organizernya ialah Puan Safura Yaacob... korang familiar dgn nama tu? Tak tau? g google.... hehehe... Kitorg diarahkan untuk membawa hadiah sorang satu, pastu tukar suka sama suka... sapa xbwk kena tolong tokey kedai cuci pinggan, mop lantai... haha... Puan organizer yg baik hati siap masakkan kari ketam... kkoooo..... mantap kari ketamnya... taabbbiiiikkkkkk.... Dah tu ado plak kek coklat pisang tp secret recipe mari punya la... PORA, AKU NAK HOMEMADE CHOC CAKE KO LA!!!.... Venue sambutan ulangtahun kelahiran julung2 kali diadakan di... METRO TOMYAM, Tmn Melawati... Tokey kedai pun geng kitorg gaks... Korang kalo nak mkn ayam penyet.. Kat sini d best.. betul ni aku kata... ayam penyet dia xberminyak & sambal cili dia best.... peeehhhh...


Ayam Penyet
TQ for d delicious kek Safura :D
Baby2 tua suka dapat hadiah.... hehe
Antara yg menghavockan keadaan... nampak mcm x ramai... tp boleh la takat buat pelanggan kedai lain geleng kepala... muahahaha....
Safura, & 'kembar aku dr zaman skolah' Norihan 
Dinner seafood semata... nasib baik idung aku 'behave' mlm td.... huhu
Majlis x formal ni bersurai jam 11mlm.... sbb masing2 yg lain (termasuk la aku) membujangkan diri sendiri, ada 2 org je yg mengusung bala tentera dorang... hahaha... Elok gak la... kalo sumer pakat datang solo, mau kol 3-4 pagi dok melepak lg kot... 

Kenangan yg best bila sesekali dpt berkumpul dgn kwn2 skolah... ada yg memula malu2 sbb lama x jumpa, tp lepas tu xde maknanya nak malu bagai weh... sekeh kang :P Tapi korang still happening mcm zaman skolah... best sgt2... 

Tima kaseh kpd tokey Metro Tomyam, Inchik Adi & Puan Organizer, Puan Safura.... lepas ni kita g bukak posa plak k.... dah set tempat ke blom? lalalalalala....

No comments:

Post a Comment