Monday, April 21, 2014

Malam di I-City, Shah Alam

Ini baru kali kedua aku sampai ke I-City ni.. 1st time dengan Inchik Hubby & Cozin.. last year kot... Kali ni bawak family BFF aku plak... Seronok tgk dorg happy & enjoy :D Malam ke I-City ni.. bestfren aku sorang lg meng'offer'kan diri bawak kitorg ke sini.. sebab Inchik Hubby ada hal lain... Tak kisah la, janji sampai... & kitorg enjoy sakan.. :D Tapi baru perasan, gambar dia lgsg takde... huhuhu... tu lah org laki kalo dah sakan borak, tak ingat apa dah... 

Happy family.. mana pulak PakDin? ... berboraaaakkkk.... :p
Rozzie paksa semua naik ferris wheel... adduuuhhhh.. aku benornya gayat beb :p Tapi layankan je, pasal masa kat genting dulu, kitorg paksa dia naik Pirate Ship... hahaha... Bestfren aku tu, nama je lelaki, tapi pun dia pun boleh tahan gayat.. nak tengok bawah pun takut... hahaha... deeeyyy.. apa daaa...

Kurang sorang... Fizza xdapat join... 
Dah banyak perubahan kat I-City ni.. dah banyak tambahan sana sini.. tapi nak masuk ke Red Carpet kena byr lain... hhhmmm... xyah ah, kita jalan kat luar je sudah... Kematu gak tumit aku jalan lama2 kat situ... walaupun x berapa ramai org.. 

Dari petang aku cuma makan nasi impit je... sampai ke mlm perut pedih berkeroncong dangdut reggae2 gitu... pas puas layan dorg kat I-City, kitorg decide nak g makan. Mula tu ingat nak makan Sup Meletop kat Bandar Tasik Permaisuri, Cheras.. Tp last minit, kawan aku ajak makan kat area umah dia je kat Bandar Sunway.. Kitorg ikut je la, perut dah menjerit2 katanya...

Kedai makannya sempoi je.. Restoran Murni namanya... tempat melepak kawan aku ni ha rupanya... Tengok menu2 dia.. mcm2 nama ada.. Kitorg nak buat order pun tergelak2.. hehehe.. tu aku order air Kiss Me Baby.. bila aku sebut kat pelayan india tu.. rasa mcm mintak2 je dia kiss aku... wweeekkkk... hahahaha... Yang lain masing2 order air I love you lah.. i miss you lah... fairlady lah... apa ntah lg... :D

Best jugak ek ada menu nama gitu.. kot2 la, ada couple2 datang makan situ tapi malu nak btau hasrat hati (cewwaahhh).. boleh la order air I Love You... hehehehehe...
"Girl: U nak minum air apa?
Boy: I Love You"
haaaa... gitu... tapi air I Love You too takde la plak... hahahaha.. 

Kiss Me Baby... huhuhu sedaaappp....
K... sudah mengenyangkan perut ditengah mlm.. kitorg gerak balik.. nasib la kawan aku ni... kena hantar kitorg balik ke KL, pdahal umah dia kat situ je... hehe.. jasamu kukenang selamanya.. haha

Aku sampai umah kol 2am... Inchik Hubby dah terbungkang tido... 

Puas hati aku dapat entertain BFF aku, datang dari jauh semata2 nak berjumpa sambil2 sambut besday bakal menantu.. giler sporting bakal mak mertua ni.. hehehe... lepas ni ada lg... tunggu hujung tahun, dorang nak datang lagi... yeehhhaaaa....

No comments:

Post a Comment