Tuesday, March 17, 2015

Melepas geram...

Baru2 ni staff opis aku buat family gathering. Sendiri arrange punya tau, bukan under company. Nak tunggu company kitorang buat... memang berjanggut bermisai beruban bertanduk semua skali... maknanya memang takkan ada.. kesian kan...

So atas initiatif rakan2 staff yang prihatin.. prihatin la sangat :p... ramai2 buat collection. Walaupun tak semua staff yg nak join. Tapi dalam pada tu, agak ramai jugak la yang bersama2 dalam trip family day ni. Tak buat jauh2 pun.. kat Port Dickson je. Tapi memang meriah. Aku tak join pada mulanya sebab tak tau bila Inchik Hubby nak pegi kursus, date tak confirm lg.

Last minit baru la dapat tau kursus Inchik Hubby pospon... masa tu dorang sumer dah finalised utk trip tu. So, aku pun xde la nak menyibuk skali. Tetiba hari sabtu mlm, aku ckp kat Inchik Hubby, nak tengok dorang lawan go kart. Nak tengok je k.... tak plan pun nak join skali.

Lepas sarapan... kitorang pun gerak la ke PD. Terkejut la masing2 tetiba muka aku tercongok kat situ... aku buat surprise... hehehe... teruja dengar bunyi go kart, terus aku register masuk league. Ku sangkakan setakat 2 3 round & dengan group pompuan2... tp rupanya... 8 round & aku sorang dlm group yg semua lelaki2 sado... hahahha... akak terkujat dik... tp nak tarik diri kang rugi... dah bayor... nak tak nak kuteruskan jua jebat...



Nampak tu...



Tujuan utama nak lepaskan gian... tp yang dapat mcm nak tercabut bahu... ppeehhh...



Sponsor2 hadiah semua hasil dari kutipan ramai & dr boss. Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar. Banyak gambar2 family day hari pertama yg takde dgn aku. Nasib la kan... sapa suruh xdtg awal2... hehehe




Balik tu kelaparan... singgah makan di gerai cowboy yg agak famous di Pd. Murah & sedap & ada live entertainment lagi... sedap abg tu nyanyi... serak2 basah suara dia.

Lepas ni ntah bila lg dpt main go kart. Inchik Hubby kata dia xde talent nak main go kart... ye ke... ke maluuuuu??? Hehehe...

Esoknya kerja... dan aku dan mereka2 yg terlibat dengan go kart dah macam robot. Pusing sini adooii... pusing sana adooiiii.... rasakan... hahaha...

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment