Friday, May 27, 2011

Hasil Kerastangan aku

Alahai... td dah siap buat n3 baru, ntah cemana leh ilang la plak... kena la plak aku 're-shoot'... burst bajet produser kalo slalu mcm ni... huhuhuhu....

Ok... pic2 kat bawah ni sumer hasil kelekaan aku sejak 1-2 mgu yg lepas... Walhal, inilah salah satu punca utama rezeki bisnes company aku dgn kwn aku tu. Sebelom ni cuma EX-partner yg buat & mengajar student2 kami.. aku xpernah buat pong... huhuhu... heh, ingat aku xreti? reti... aku suka menjahit sebenarnya, kalo nak compare dgn memasak... hehehe.... teringat masa skolah rendah darjah 3, pertandingan jahit cross-stitch sumer aku conquer.. dr no 1-3, tp cikgu kata x aci sumer aku je, so yg no. 3 tu cikgu bagi kat org lain.... huhuhu.... ntah apa2... pastu, aku xnak masuk dah pertandingan tu... majuk, sbb cikgu kata aku suruh mak aku yg jahit.... baghal nyer cikgu... huhuhu... so, inilah hasilnya kerjatangan aku yg terlatest... tengok la ye... xde ler cantek mana pun, tp bole lah for a beginner.... :)





















































Yang ni baru je siap td.... nnggeeee....













Tu je lah untuk mlm ni.... esok ingat nak buat Plush Toy pulak... kalo sempat siap, aku upload la ek... insyaallah.... Kalo korang rasa mcm nak order btau la aku ek.... hehehe... atau leh email kat sini linda4cacs@gmail.com.

Wasalam.... gud nite.... :D

No comments:

Post a Comment