Saturday, June 4, 2011

Aktiviti hari Jumaat

Hari ni aku cuti. Amik cuti semata2 nak g beli barang kerastangan aku, nak cari MATA!! Tp x jumpa. Ingatkan g kat plaza borong kat Coket tu sure adalah... hampeh... bajet nak beli mata dah abih ke lain, siap beli baju ngan tudung... huhuhu...

Aku sampai sana dkt kol 2... kuar dr sana kol 6pm.. sib baik la, g ngan makcik aku, dia drive... hehehe... terpaksa g ngan dia, sbb mak aku nak ikut, kalo x tu berdua ngan BFF aku tu je ha. Aku nak bwk, xreti nak parking kat sana. La ni, tau dah, bole la g sendiri pasni... Balik tu singgah JJ Wangsa Maju, g mkn... lapor beb... huhuhu... sampai umah, msg2 melepek.... hahahaha...

Mlm ni, sempat lagi aku siapkan 2 lg kerastangan... Katak ngan acekerem... katak tu ada akak kat opis suruh buat, so aku buat la sample dulu. Pandai2 sendiri je gunting pattern. Pasal xjumpa kat tenet template dia. E-book yg aku order tu dah dpt, tp masaalllaaahhhh... byk giler lah mau tengok... fenin lah fenin... huhuhu

tengok la ye... hasil yg dpt mlm ni...

No comments:

Post a Comment