Thursday, January 16, 2014

Takde lagi Nescafe untuk minum pagi :)

Selamat pagi kengkawans & Assalamualaikum..


Akhirnya aku berjaya jugak mengurangkan ketagihan candu nescafe.... yeeaaayyy... Sebab per tau? Sebab skang aku dah amik minuman kesihatan Shaklee (cewwaahhh... pagi2 dah pomot :p)... iaitu ESP + Mealshake + Performance Drink pastu korang shake pulak dengan fresh milk... peeehhhh, wa ckp lu.... lazat seeyyy... mcm pagi2 minum vanilla shake perisa oren... haaaa...



Mighty 3Gem & RedBean Bun

Nampak tu... dah tinggal setengah bekas baru teringat nak amik gambor... hehe.... Sbb makcik roti lambat btau roti da sampai... Aku dengan lahapnya belasah shake tu dulu... :P

Nampak gayanya, susu pekat 2 tin & nescafe kat umah aku tu, kena sedekah kat umah mami aku la... sbb inchik hubby dah xleh minum minuman yg berkafein... sakit pala katanya.. padahal dia dulu peminat tegar kopi o kaw takde gula...cemana la rasanya ek.. pahit gilsss la kot... ish :P

Aku sebelum ni cuma consume ESP je, sebelum terjebak dgn Mealshake & Performance Drink. Tujuan aku supaya aku cergas & segar sepanjang hari kat opis. Dan... mmg sgt berkesan...xde dah kelemauan melanda mcm selalu.. walaupun pagi tu minum nescafe mcm biasa... Kalo selalu kol 11 - 12 gitu dah mula berkeroncong perut... skang da xde... kalo pas lunch plak, mesti ngantuk... skang xde dah... yeeaahhhaaaa....

Shake ni kan, kalo korang amik masa bulan puasa nanti, mmg elok sesgt tau... cubalah kalo x caya... sedap pun sedap... mahal sket pun xpe lah asalkan hasilnya memuaskan.... Kalo aku mmg gitu, biar mahal asal bagus & berbaloi.... jgn nak murah je tp expect result mantop... xde maknanya... hehehe

Klik sini kalo nak tau apa itu Mighty 3Gem & kebaikannya...

k, aku nak sambung sarapan.. bos da sampai opis... ahakssss


No comments:

Post a Comment