Friday, March 9, 2012

Al-Fatihah

Semlm pakcik aku meninggal. Dalam jam 12.30pm, mami aku call btau, so bergegas la aku balik. Aku x berapa rapat pun dgn pakcik aku ni benornya, lama gilers xjumpa... raya pun kdg x jumpa, so xde la terasa sgt kehilangan dia.

Cumanya, yg aku bangga dgn arwah pakcik aku ni... walaupun dia cacat sebahagian anggota badan (dr pinggang ke bawah) dia tetap aktif berpesatuan. Salah satunya ialah MARES. Korang klik kat nama tu, tau la apa dia MARES.

Kebetulan pulak, Incik Popeye pun pernah aktif dlm MARES ni... :) So, semlm sempatlah dia pegi menziarah kat Masjid Seksyen 16, PJ. (aku pun baru tau, pakcik aku ni rupanya Presiden MARTS... ahakss...)

From: MARES Malaysia Announcement <announce@mares.org.my>
Date: 2012/3/8
Subject: Al-Fatihah - Silent Key 9W2GL Wan Morhisham Mokhtar, Presiden MARTS
To: pep.cgi@gmail.com


Salam hormat,

MARES ingin merakamkan takziah dan rasa sedih dengan pemergian Yang Di
Pertua MARTS, *9W2GL En. Wan Morhisham bin Mokhtar*, yang telah
meninggalkan kita semua pada pagi 8 Mac 2012.

Kami di MARES Malaysia ingin mengucapkan takziah kepada keluarga
beliau diatas kehilangnya. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh
beliau.

/Maklumat terkini:/

Maklumat terkini akan dimaklumkan melalui FaceBook dan Mailing List
MARES.

With respect,

MARES registers its condolence and deepest sorrow with the passing on
of 9W2GL En. Wan Morhisham bin Mokhtar, who passed away on the morning
of 8 March 2012. May Allah blesses his soul.

Al-Fatihah.

73 de MARES Malaysia

Al-Fatihah... Semoga rohnya ditempatkan bersama org2 yg soleh & dikasihi Allah swt... amin

No comments:

Post a Comment