Thursday, October 4, 2012

Annoying phone call...

Dlm dok google phone no utk dptkan alamat 1 company tu.. terjumpa pulak blog sedara ni http://www.zuraidin.com/2012/01/annoying-phone-call.html#comment-form. Since aku baru terkena semlm dgn debt collector ambank, aku pun tumpang reply & bg phone no company tu. 

Kerana dorg la... xpernah2 aku, abg aku & inchik hubby aku mengamuk... mmg tak pelik la bila yg ramai jadi peguam, debt collector, samseng tu ialah 'kap lam ya nga'! aku tak kata semua tp kebanyakannya... sbb? mungkin salah satu sbb : dorang boleh berckp tanpa henti & sgt bijak memutarbelitkan kenyataan & juga kurang ajar. Ini drpd apa yg aku alami ptg semlm.  Suka2 hati kata kita PENIPU & xbyr hutang??? Bila mintak fax no, xnak pulak bg... mintak alamat ofis pun xnak bagi... kita nak backing diri sendiri pun xboleh bila dorg xbenti berckp!!! Jawabnya... mmg kena maki hamun la mereka2 tu... 

And at some point... it's not me the one who should face this thing!!! DAMN!!!!

No comments:

Post a Comment