Wednesday, October 17, 2012

Saya perlukan...

Bilik...

 

Sedang mencari2 idea utk tempat aku buat keje2 craft... hhmm.. kalo ada bilik extra kat umah skang kan ke bagus... boleh gak aku susun & kemas elok2 kain2 felt & tools2 segala...

Dpt buat bilik craft simple2 mcm ni pun ok gak... drawer putih belah kiri ni mcm yg aku beli kat Ikea, tp aku punyer warna merah... mmg plan nak beli lg 1... (tu pun kalo ada lg :P)

Macam ni pun ok gak ek... simple & sgt organise... ada meja utk mesin jahit lg...

& yg ni... inchik hubby boleh dok skali buat pixel beads dia... hehehehe

Jamu mata je la dulu.... nak wat cane? Umah sekangkang kera je....  Brg msg2 byk, penuh sebilik... Baju pun dah sebilik... Tido mmg la sebilik kan... :P

Skang ni aku dok kat ceruk hall wat keje craft aku... sumer ada situ... ingat nak beli beanbag la 1 (da masuk wishlist awal2), boley gak aku bersantai sambil2 menggodek felt... skang ni cuma guna kusyen nikah tu ari je... :D

No comments:

Post a Comment