Thursday, August 1, 2013

E-Kon....

Ni la dia E-Kon.... 
Kat umah aku ada 3-4 ekor kucen terbiar.. tp aku suka layan yg sekor ni & dia pun xlari mcm kucen lain bila aku dtg dekat.. Jinak & manja... Nape aku bg dia nama E-Kon? Sebab....

Saya xde ekor... kalo ada pun seconet je... tu psl akak ni pgl saya E-Kon
Apa makna E-Kon?

Ekor KONtot.... hahahahaa... comey x nama saya? :p
Teman akak ni jap.... kwn dia xsampai2 lagi... nnggeeoowwww
Akak... kita main2 dulu la ye... kwn xsampai lg tu... :P
Akak... saya nak dok atas riba boley? 
Haaiihhh... comey betul si E-Kon ni... ari tu aku selalu bg mkn kat ibu dia.. tp la ni, da xnampak da ibu dia ni... mana pegi ntah... Sib baik ada anaknya ni... boleh gak main2 ngan dia sambil tunggu kawan opis kuar umah... hehe... ikut hati nak je bawak balik umah & bela... tp mengenangkan Org tu xsuka kucen... hhhmmmm.. lupakan je la :(

Takpe a E-Kon, nti akak beli biskut meow lg ek... tp xtau la plak kot ada org lain yg bela, sbb elok je bersih gebu bulu si E-Kon ni... gemuk lak tu... :p

No comments:

Post a Comment