Monday, November 4, 2013

Oceanview Resort Apartment & Ostrich Farm, Port Dickson

Sebelum aku ke Melaka ari tu, aku bawak family aku bercuti ke Port Dickson. Dah mami aku nak g mandi laut sgt, badan dah gatal2 nak kena cuci ngan pasir pantai katanya... Aku pun mula la hunting hotel & apartment kat situ... Kebetulan driver bos aku baru balik dari PD jugak, dia bagi aku no Abang Mat tempat dia main go kart kat situ.. Isteri kepada Abang Mat buat perkhidmatan menyewa apartment kat Oceanview Resort & Apartment.. Sebelum call tu, aku google dulu tengok tempat tu mcm mana... agak menarik jugak... Pastu baru aku call Kak Suzi, tanya apa2 patut... 1 mlm apartment 2 bilik RM350, tingkat 1.
 
Pantai agak jauh ke belakang, kena naik keta keluar... nak jln kaki pun boleh, tp berpeluh gak la... huhuhu
 
Apartment agak luas, ada 3 bilik tido 2 bilik air, dapur & kemudahan lain. Korang boleh karaoke free kat situ, terletak kat café & bersebelahan dengan swimming pool.
 
Balik dari pantai, Inchik Hubby ajak aku g Ostrich Farm... Berdua je, pasai nak masuk tu kena bayor... hehehe... RM25 utk dewasa, untuk kanak2 aku lupa plak... separuh dari tu la kot. Nak amik gambar entrance, tp dorang tengah alter info kat dinding entrance so, xde la gambarnya. Macam2 jugak ada kat dalam ni... bukan takat ostrich je... ada kuda, kambing, keldai, rabbit... DINOSOR!! hahaha... betul... tp aku xamik gambar sbb fon abis bateri... huhuhuu...
 
 

No comments:

Post a Comment