Tuesday, July 2, 2013

Testimonial Ephyra

Sebelum - xde mekap cuma, bedak nipis aje
Selepas - xde mekap & xde bedak lgsg
hah... cemana? ada beza ke? tang kulit muka, serius aku xberapa nak perasan sgt... pasai mungkin ari tu aku g berjemur kat pulau, kulit aku plak mmg senang sgt kena sunburn, nak cerah balik tu mmg bapak payah.... huhuhu... tapi tang lain aku mmg terasa perbezaan.

1) tumit kaki dah kurang pecah2
2) badan dah x letih lesu bila balik dr keje, dah balik umah boleh lg sambung berkemas pulak :P
3) rambut bertambah tebal, walaupun ada lg keguguran rambut tp dah kurang a
4) kuku tangan yg xrata skang da terasa licin (walau x 100%)
5) kwn kata... kulit muka nampak da kurang berminyak & nampak lembab...

Rasa mcm nak continue amik ephyra, tapi... huhhu... ya ongkosnya ya buk... agak ada kepayahan disitu :P tapi Insyaallah, ada rezeki lebih kalu, akanku order dr kamu ya Moon... Mekaseh la sbb bagi ahkak cuba ephyra ni, mmg best banget... Skang ni menten amik VCO & multivitamin je ler... 

Korang, aku sajeskan... beli la ephyra ni. Memang mantop... plus, kena rajin minum air kosong... baru la menjadi... jgn ikut mcm aku, pemalas nak minum air kosong... tu pasal kesannya agak ala2 je... hehehe

1 comment:

  1. Salam,

    being an authorised EPHYRA dealer, im so excited to share with you the product that has giving wonders to most of the ladies out there.

    FYI, im selling EPHYRA at a very good deal! (below market price for sure!)

    let me know if you are interested :)

    spread the love!

    Izza (EPHYRA Authorised Dealer)
    0192198619
    izza_grrl@hotmail.com

    ReplyDelete