Saturday, July 20, 2013

Bila Kena Kerja Di hari Sabtu....

..... rasa mcm buang masa je datang keje ari sabtu tau.... sbb kitorang bukannya buat keje pun, kalo buat pun, separuh jalan je, yg belen simpan utk isnin... hahaha... gitu... :p Kebanyakannya buat aktiviti sendiri & masa ni lah dpt tgk, dpt uli2 anak2 kengkawan opis yg baby2 tu... ari sabtu beb... xkan dorang nak antar g nursery gak? Kena byr gak tu, walau stengah hari... Floor aku pagi tadi pun dah mcm nursery gak, dgn bunyi anak Syida & Ika... dedua baby boy... heheheh... tapi apa ada hal, xkisah la kan... bukan selalu.. bosses pun bukannya ada, dorang pun tau malas nak dtg keje stengah hari... xberbaloi pun, dah umah jauh (walaupun ada drebar sendiri :P)

Apa aku buat ari sabtu mcm ni kat opis? haaaa.... ni dia...



Tu la dianya... Yang ni nak diletak pin kemudian, so boleh jadi brooch. Nanti nak try buat bouquet (btl ke aku eja ni :P) la, letak dlm bekas, gubah cantik2... kan? kan? Ari tu aku buat bunga tulip utk BFF Singapore aku tu, sempena besday dia... cantik ko... syg plak rasanya nak bg kat dia... hakhak.. Yang ni, boleh buat utk bff sorang lg la kot ek... hhhmmmm... good idea :D

Petang ni ingat nak buat kek gula hangus lah utk dessert buka posa.... resepi dari cik kak ni... siap step by step dia bg... apa lg ko nak senah? Ikut je.... hehehe

K, dah... jom balik.... 

No comments:

Post a Comment