Wednesday, July 24, 2013

Baked Pasta

Malam tadi, sebelum berbuka aku cuba masak Baked Pasta.... Tengah syok2 masak pasta tetiba azan pulak... huhuhu... siap je, terus g minum air dulu... mkn2 sket dulu.... pastu aku sambung balik, masak sos putih utk tuang atas pasta tu td. Ntah nape, excited len mcm plak skang, mood masak2 sudah mari org kata... haha... ni pun 1st time aku buat. Selalunya biasanya aku masak pasta je, takde bercheese2 segala...

agak menarik dimataku.... :D
Xdan nak sejuk sket dah kena potong... xleh tahan.... huhuhu
Resepi ni aku dapat dari blog dapur-mamasya semlm... mmg xbuat keje aku semlm dok mengusha blog masakan mamasya ni... terliur beb... hahaha... Tapi tang sos putih tu, cheesenyer tak berapa nak menjadi.. sbb aku xmasak sampai betul2 pekat... tu yg nampak mcm krim je tu... tp yg penting sodap... kan Inchik Hubby kan? kan? :P

Sampai sahur pagi td pun aku belasah makan ni je.... huhuhuhu....

No comments:

Post a Comment