Sunday, February 6, 2011

Celebrating besday boys.... (eerrrr... boys lg ke? ;p)

Semlm 5hb Feb 2011... aku & kengkawan xSMLK Pioneer, celebrate besday boys, Zam Cook & Sahidan... eh... boys lg ke? hehehehe.... Kali ni terpaksa gak pegi, psl gathering sblom ni aku xjoin, alasan...? Korang buat mlm2, aku mana leh kuar mlm2... kang mak aku bising.... hehehehe.... So, kali ni, xde excuse, walaupun memula aku btau, ada kenduri kat surau umah aku & aku kena arrange mknan utk org surau... malangnya, alasanku x diterima!!!... pasal? kenduri pas maghrib, gathering tu tengari buta kol 3pm... by 6pm aku leh balik da... ye la... ye laaaa... aku g la...

Konvoi 2 keta, Zam cook & Zali Puteh.. Ima & aku, 1 keta... ada gak kwn borak dlm keta, dah la nak tuju ke tempat yg aku xpenah jejak... kat mana? PTGC (Perangsang Templer Golf Club), Rawang.. ajeeee..... huhuhu.... ;p

Yang join semlm ada la dlm 10-15org kot... tu pun mcm nak pecah bilik karaoke... da la mic pun, mcm nak menopos je..... hehehe.... aku nyanyi halfway, xbest.... mic rosak... hahahaha... alasan... :D


ini dia dua org besday boys yg bertuah tu... Zam Cook (yg kai baju biru) & Shahidan (tshirt merah).. main shuap2 laks... lomantik a korang... hehehe....











ni apa citer ni? ada plak yg enterprem blakang aku, org tengah layan lagu fauziah latif tu... hehehe....










ni dia minah havoc SMLK, dulu, kini & selamaifnya.... kalo xde dia, xmeriah.... Dayang Adnin namanya.... cukup aktif dlm Wanita Umno... & yg sihat tu Zamiel... pun aktif dlm Pemuda Umno... dulu masa skolah, dia ni la yg menjadi pojaan hati student2 pompuan, dengan remos bak john travolta, bdn slim ala2 anuar zain.... tp SEKARANG... tu diaaaaa..... SIHAATTTT.... hehehe...




Tu la sebhgian geng2 kitorang yg dtg semlm, tp aku chow awal la, dlm 5.30pm... tepat kol 6pm, aku sampai melawati, terus g amik nasi ayam kat nasi ayam hainan yg poplar kat bandar melawati tu.... terus antar g surau....

Yg dorang2 ni, dengarnyer terus sambung karok kat Brem Mall, Kepong... siap bbm kat aku, pas abih kenduri g join dorang plak kat sana... giloosss.... hehehhe....

next plan... trip kitorang ke Bandung bulan 7 nti.... insyaallah, kalo xde aral melintang, kalo ada pun, terpaksa la aku patah2kan aral tu kot... sbb aku nak pegi jugak... xpenah g cuti jauh2 ni.... hehehehehe...

No comments:

Post a Comment