Saturday, February 12, 2011

My Chochi....

Hai.... nama saya CHOCHI... :D.. Umur saya baru 4 bln... Saya tengah demam, doctor kata nak tumbuh gigi... patut la sakit je mulut, nak mkn pun xselera, 1st day kena, saya tido dr pg sampai mlm, sampai esok pgnyer... kesian tuan saya. Dia risau sbb xpenah tengok saya mcm ni... Tengari semlm dia bawak saya g klinik vet, doctor enjek saya & bg ubat... Ptg, baru tuan saya dtg amik & saya pun dah ok sket.... Tuan saya baaaaaaeeeekkkkk sgt... & comel mcm saya jugak.... hehehehe....

Aiiikkkk... pandai plak si Chochi ni bercerita yeee... (mcm tuan dia gak).... wakakakaka.....

Dia ni manja yg amat, mkn nak kena tgu... tido nak berkepit... tp bijak & nakal.... dpt dia ni sebulan yg lepas, kwn mak yg bg... cian, kecik2 dah idup terbuang... rezeki dia lah dpt org yg suka kucen.... mintak2 la murah rezaki pasni... :)

No comments:

Post a Comment