Saturday, November 5, 2011

Salam AidilAdha...


Kepada yg pulang ke kampung, semoga selamat sampai... memandu tu xyah laju2, biar lambat asal selamat... kalo penat benti dulu kat R&R, rehat dulu... minum dulu... dah lepas tu baru gerak semula.... okay?

Seperti biasa, xkira raya apa pun, aku tetap setia meraikannya di KL aje.... td nampak da ada lembu2 kat surau dlm 3-4 ekor, thn ni xtau pulak berapa ekor wat korban, lom sempat tanya ayah lg...

Anjat gegerl td :p, tetiba dgr bunyi lembu... kuat lak tu. Mana xnya, surau sebelah umah je ha.... huhuhu... & seperti biasa jugak setiap thn, tugas aku mensetelkan segala apa yg dpt dari korban tu, 1 special request aku kat ayah selalunya lah.... tali perut & paru.... peberet wa tu deeerrrr.... tali perut wat masak gulai lomak... paru goreng berempah.... ppeeehhhhh... mantaaappppp!!! hahaha....

Selamat Berkorban ye semua.... salam :)


1 comment:

  1. wowwww manuu mantoppp tuu nyahhh.. i looikeee..:-P

    ReplyDelete