Tuesday, November 22, 2011

Aaauuuummmmm..... :D

Pemain-Pemain Malaysia meraikan kejayaan memenangi pingat emas acara bola sepak Sukan SEA XXVI selepas menewaskan Indonesia 4-3 menerusi penentuan sepakan penalti di Stadium Gelora Bung Karno, Jakarta, malam tadi. – Bernama

1st of all... Tahniah kpd pasukan Harimau Muda... kerana berjaya dpt pingat emas utk Sukan Sea mlm ini... dan tahniah juga kerana telah berjaya memaku punggung saya drpd berganjak ke tempat lain... mmg xsenang duduk dibuatnya, drpd duduk sopan terus bersila, pastu amik bantal... terbaring... terlentang.... ada masa terus menyangkung atas sofa dek kerana permainan korang mlm ni mmg amatlah serius giler psycho deeerrrrrr....!!!!!! Terus-terang aku bukan peminat fanatik sukan bolasepak... aku cuma akan tgk bila Malaysia masuk final je.... hehehe...sadis sungguh.... Alasan aku?.... "apalah sgt game bola ni, bola sebijik pastu g kejar berebut ramai2... pastu gaduh...ntah hapa2" ha.. tu lah alasan aku... selalu bila ada game, org akan tanya team mana lawan... aku x, soklan aku... sapa referree? hehehhe... soklan mengundang org kata.... kekekkee

Dan mlm ni... rasanya twitter aku yg terbanyak selama aku aku ada twitter ni.... setiap minit hapdet okay.... HarimauMuda punya pasal....

Ada yg kata Khairul Fahmi xnampak botol Chivas mlm ni, tp nampak bola je... tu psl perform bagus semcm.... ye ke Fahmi? hahahaha... neway, lu mmg mantap der... keep it up...

Goooooooooooo Malaysia....

Indon? malas ah citer.... kureng la dorg tu.... haaiihhhh....

No comments:

Post a Comment