Monday, December 5, 2011

Majlis Gemilang Pautan Kasih

Malam yg sgt gemilang sempena sambutan ulangtahun ke 25 Sekolah Menengah Kebangsaan Lembah Keramat atau nama sebelumnya Sekolah Menengah Lembah Keramat... SMLK dibuka pd thn 1986 & batch aku antara yg terawal masuk skolah ni.... Pioneer gitu...

Majlis berlangsung dgn jayanya... and i'm proud to be part of the school... yg mana telah melahirkan ramai selebriti, ahli perniagaan & ahli korporat yg berjaya... Ramai yg hadir adalah junior2 aku, yg mana mmg aku xkenal... ada jugak cikgu-cikgi yg aku ingat2 lupa... cuma sorang cikgu feveret aku w/pun dia xmengajar murid pompuan... hahaha... Cikgu Ashim namanya... sampai skang boleh ngam... :D

x ku tau si Ani Mayuni ni junior aku... hehehe...

Antara bekas pelajar yg berjaya... senior aku ni.... berjaya kerana tercabar dgn perlian cikgu2 & hukuman yg diterima.... bila flash back mlm tu... rasa mcm baru je aku tgk kejadian tu.... hahaha...


byk lg pix nak upload... tp maleh ler pulok... nanti la later2 ek.... :p


No comments:

Post a Comment