Saturday, December 31, 2011

Hari-hari terakhir 2011

2011... Bakal melabuhkan tirainya... Dan aku akhiri tahun 2011 dengan berita yang gembira. :)

Tak sabar menanti kedatangan 2012... semoga akan dpt memberi kebahagiaan yang selama ini aku impikan....

Seperti tahun2 sebelumnya, aku cuma celebrate new year kat umah je... sama ada depan tv atau atas katil sambil tergolek2 atau aku dah hanyut dibuai mimpi.... heheehe.... Cepatnya la masa berlalu... walau apa pun, langkah harus diteruskan ke depan bukan ke belakang... u go straight, no u-turn2 okay....?

Hari ni spend half a day dgn incik popeye... nape half day? ye a... ari ni sabtu ke-5, kena kije... so, tepat kol 1pm, aku pun merempit personaku balik ke rumah, sampai2 je... tu dia alza putih dah setia menanti... heeheh... skang dah berani tgu dekat2 ngan umah, sbb 2 ari lepas incik popeye dah jumpa org tua aku... ppeehhhh.... jenuh dia kena interviu, tu a nak dtg cepat sgt... aku kat opis lg time tu.... by 5.15pm lbh kurang, aku sampai umah... semua tersenyap bila aku masuk.... hhhmmmm.... (kepelikan melanda sekejap).

ok, cerita punyer cerita.... aku buat excuse nak hantar si Chochi ke klinik... Padahal sebenarnya, kesian kat incik popeye... lama bebenor mengadap org tua aku... lbh kurang kol 6 gitu.... kitorg kuar la kejap (kejap2 pun, sampai umah dekat kol 9 jugak la... heheh)... aku pulak interviu dia... apa citer td. cerita tu cerita jugak tp xsemua... & i feel sumthing fishy... tp aku diamkan je lah... malas byk soal, kang aku marah terus bertukar jd otoman taro... haaaaa....!!!

eehhh... ini dah lari tajuk dah ni... kalo exam spm karangan bahasa melayu, agak2 dah fail ni kan... hehehe....

itu je lah nak citer... sambungannya agak menarik thn depan, insyaallah... so, stay tune.... :p

pe lagi ek.... k & again, SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2012.... semoga xde la berita kes buang anak bak membuang sampah ditepi jln memenuhi lembaran suratkhabar, menyemakkan skrin tv pd masa buletin utama nanti... nak nasihat lebih2, siapalah aku ni kan... yg masih tercari2 halatuju hidup...

daaaa....

No comments:

Post a Comment