Monday, December 26, 2011

Christmas @ Tropicale de Colmar, Bukit Tinggi

Berhari raya krismas di Tropicale de Colmar, Bukit Tinggi @25/12/2011

Tidakku tau selama ni, naik ke sini kena bayar rm12... ingatkan takat rm5 -rm10 ke.... sbb selama ni aku naik free je... hehehe...


Agak lama jugak x ke sini... last aku dtg sini dlm 2 thn lepas kot... ramai org ari tu, ye la cuti kan krismas & cuti skolah...

sambil lepak2 kat tepi swimming pool, borak2... mkn cikedis.... hehehe... lama x mkn junk food... :P
Pastu kitorg g ke animal park... nengok menatang... ada wabbit... anak rusa nani... :P pic bwh ni, aku bg mkn... geli je bila rusa tu jilat tapak tangan aku... daun tu org lain bg... apa daaaaaa.... dukut bebenor nak beli mknan menatang kat situ, rm3 je pun sepeket... iisshh...
Wabbit muka gebu... xnampak mata... ssoommmeeeyyyyy....

tp menatang2 kat sini mcm x berjaga... ada donkey, besor gak donkey tu ropernya... aku baru 1st time dekat & pegang.... hehehe... org bandar sungguh!!! :p rabbit2 kat situ pun kotor semcm je, ada ke dorg biar lepas & minum air mengalir dr sinki basuh tangan... ceeeyyyy.... kesian rabbit2 tu....:(

itu je lah, aktiviti ari minggu aku, gagahkan jugak berdating walaupun dengan hidung tersumbat.... heheheehe.... ni pun tgh sokseksoksek lg...

dan akhirnya... telah ku reveal... siapa incik popeye... tu dia bersweater biru.... :) mmuuuaaahhhhh....

No comments:

Post a Comment