Wednesday, December 28, 2011

myMetro | Mface tiru facebook?

SIMBOLIK...barisan artis yang menurunkan tandatangan pada majlis pelancaran Mface.
SIMBOLIK...barisan artis yang menurunkan tandatangan pada majlis pelancaran Mface.

myMetro | Mface tiru facebook?

Dok boring2 pagi ni xde apa nak buat, aku baca la harian metro online... terbaca artikel ni.
Soooo.... aku pun try la register... mface.me (kes mmg tgh free yg amat) :P

Mode: masih xfaham apakah & bagaimanakah fungsi Mface ini & masih menggodek... jadi, kalo korang nak tau.... g la register & tgk sendiri ye... aku sendiri pun masih kebluran utk mengeksplen... Tp... kalau aku rasa agak2 tak berbaloi.... makanya didelete saja.... ;)

So, kalau korang dah register, add la aku ye... (xtau mana nak cari link profile... ) - cari nama ni ADLEEN

Tata....

No comments:

Post a Comment