Monday, December 5, 2011

Monday Blues ke...?

Hari ni aku cuti.... spend the whole day dgn incik Popeye.... :)

Pegi mana....? Berenang kat Kolam Renang Kuala Lumpur... aku berenang? hehehe... siap beli swim suit, terbang 100+... tp sbb kenangkan, mmg dah lama aku teringin nak belajar berenang, lalu ku pejamkan mata jebat... :p Belajor pun ngan incik Popeye jugak, rasanya byk la mata2 yg meluat nengok kitorang td kot... bukan adegan yg disengajakan... & x ler terlampau mana pun... uuiisshhh... stetment... maut... hahaha

Sampai kecut2 le jari aku td... cuujjuuukkkk.... tp yg best tu, dpt gak cuci2 mata, sambil2 la kan... peerrgghhh.... (astaghfirullah.... :p)

Memula sampai tmpt tu td pagi lg... dlm 10am-11am gitu... skali swimming pool belum bukak daaa... so, kitorg pun pusing2 la xtentu arah dulu sbelum decide menghala ke JJ Tmn Maluri... mengwindow shopping dulu, then g mamam kat McD... & yeeaaayyyy... prosperity burger dah ada... hampir setahun ku menunggu dgn air liur berlinangan...(dlm mimpi je :P) sib baik x peknen, kalo x, sure anak aku yg asik merembes air liur kempunan... hehehe... Dlm kol 2pm, kitorg pun gerak balik swimming pool td tu....

Dalam pada tgh cuti tu pun, still kena buat keje jugak... booking tiket flight bos... sib baik aku pakai pospaid... xde la risau pasal kredit nak abih.... huhuhu... ini kalao bos aku x appreciate jugak, xtau la... mintak2 menten la dpt A lg.... :D

terlupa plak nak snap pic kat sini.... len kali je lah...

p/S: Td incik Popeye kata ada mamat dok usha aku masa nak balik.... cemana aku boleh x perasan ni? addeessss.... (hai sayang... i lebiu :D) hehehehe


No comments:

Post a Comment