Monday, December 19, 2011

Penghujung 2011

Hari ni dah 19 Disember 2011... ada 12 hari lg ke penghujung tahun.

Apa yg dah aku capai pada 11 bulan yg lepas?
- Dpt bopren.... hahaha...
- Keje... dok gitu gak lg, ada g interview, tp belum ada rezeki....
- Saving... kejap ada, kejap xde.. bila ada, ada je bende lain yg timbul. so, maknanya mmg xde la... :p
- Alhamdulillah, akhirnya aku berjaya melunaskan pengajian di UM selama setahun 3 bulan.. walaupun terpaksa reseat 1 paper pd Jan 2012 nanti.... Hopefully dpt la join konvo dgn yg lain2 pd Mac 2012 nanti... Insyaallah...


Azam tahun lepas achieve ke x?
- hhmmmm.... xde buat azam apa pun, sbb yg tahun2 lepas punya pun xtercapai lg.... (azam nak gemokkan badan... :p)

Puasa tahun lepas dah ganti ke belum?
- Belum g... hehehe... bab ni mmg selalu kena marah, addooiii... sbb yg thn2 lepas pun xsudah lg... :p

Apa kenangan yg best thn ni?
- 1st time ke luar negeri - AUSTRALIA... bersama dgn lecturer faveret aku, En. Zul & kwn2 sekuliah di UM... mmg kenangan terindah...
- Holiday yg paling best ke Bukit Merah Laketown Resort... walaupun tempat tu x berapa best tp dengan siapa tu yg paling2 xkan dilupakan.... mmuuaahhh :)

Apa kenangan pahit thn ni?
- Cita2 nak beli kereta idaman tak kesampaian... gara2 nama dah diblacklist oleh bank... sumer punca dr abg bertuah aku yg sorang tu... hhaaaiihhh, apa la nasib... nak buat apa pun xleh dah.... tak tau bila tahun baru leh clear nama... sedihnya... timakaseh la ye abg kerana membantu menyusahkan hidup adik ni ha.... ;-(

Plan terakhir sebelum hujung tahun 2011 -
- Nak g Batu Pahat... nak meninjau keadaan sekitar sebelum decide utk pindah ke sana pd 2013... & secara rasmi menukar kerakyatan sebagai Johorean ... peerrgghhh... (boleh kah aku??)

Apa azam tahun baru 2012?
hhmm... dah nak kena pikir skang ek.... nanti lah....
TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUUU....... :-)

Kpd kengkawan yg baca blog aku ni... tq bebyk kerana sudi membaca kemerapuan aku kat sini, andai ada terkasar bahasa, ada yg terasa, ada yg terkena... harap diampun... aku sekadar meluahkan apa yg terbuku dihati, yg terlihat dimata tp x terkata dimulut tetapi jari laju terluncur dipapan kekunci...

Kpd sesiapa yg mengopy pic2 kerastangan aku tu & claim kerjatangan korg... jgn ingat aku xtau ye... at least bg la credit ke apa... tanda appreciate... aku xmintak duit pung... :) Jujur itu penting... okay?

oh yeessss.... terlupa 1 perkara... Ingat x cerita Nora Elena yg boom kat tv3 ari tu? To be honest... aku pernah beranggapan bahawa kewujudan lelaki seperti Seth Tan adalah semata2 satu angan2 oleh sang perempuan... Mana mungkin ada lg lelaki seperti itu pada zaman sekarang ni... Yang terlalu baik... terlalu caring... terlalu romantik.. dan mmg agak terlalulah serba-serbi.... In ur dreams la beb... Pernah jugak aku argue dgn kwn2 lelaki aku.... Pernah jugak aku komen psl ni masa awal2 date dgn Mr. Popeyeku.... hahaha... well, sekadar meluahkan pendapat x salahkan...

TETAPI... I have been proven that I am wrong... That kind of man does exist!! And I am now so much in LOVE with him.... :) There is nothing I could ask for more... & You know who U are... :D

p/s: errrr.... korang... jgn meluat ye... hehehehe... besa ah, org tengah angau kan.... semuanya indah, semuanya manis, bagai dunia ini ana yg ampunya... hahaha... thats all for now....

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2012... DOAKANLAH YG TERBAIK UTK AKU... KEBAHAGIAAN DI DUNIA DAN AKHIRAT... SEPERTIMANA AKU JUGA MENDOAKAN KAMU... KAMU...KAMU... DAN KAMU SEMUA.... INSYAALLAH...

SALAM :)

No comments:

Post a Comment