Wednesday, February 8, 2012

Berjimba di Johor - Day 1

4 hari public holiday kali ni mmg aku gunakan sepenuhnya.... sampai aku terlupa bila hari sepatutnya aku mula bekerja balik.... punya la best... hehehe

Day 1
Sabtu - 4 Feb 2012

Aku, Mami & Incik Popeye keluar rumah menuju ke Sayang You, Semua House... Tujuan yg sebenarnya nak tgk baju untuk bersanding... Tapi end up... Mami aku terus beli bunga telur 1000pcs... ppeeehhhh... tak tangguh2 dah... :p Bajunya x dpt, bunga telurnya pulak yg dpt... Penuh la kereta incik Popeye dgn kotak bunga telur, tu pun x semua dpt sumbat... tgl la lg separuh kat situ.. esoknya baru mami & daddy aku g amik yg balance tu... Dah lepas tu, g Jakel pulak... beli kain utk baju raya aku & incik Popeye... habih gak la RM1k++... waaahhhh... raya tahun ni berdua... yeeaayyyy.... baju sedondon lg, sakan... hikhikhik :D

Dah tu hantar mami aku balik rumah... sampai umah dlm kol 3pm lebih kot lebih kurang...

Pukul 5pm... aku & incik popeye bergerak ke Kulaijaya, Johor.... Destinasi seterusnya... JPO (Johor Premium Outlets).. tengok sini kalo nak tau... kematu gak la punggung aku dok dlm kereta... lama x travel jauh2 ni.. 5 jam gitu... Dah sampai kulai, kitorg check in kat Nouvelle Hotel, korg leh tgk kat sini kalau nak try check in.. website dia ada tp still under construction la pulak... www.nouvellehotel.com
Hotel baru ni... interior design bilik tu mmg aku teramatlah sgt berkenannya... kemas, moden & terkini... 1 malam chargenya lebih kurang rm117 utk std twin/king. So kitorg tido sini 1 mlm... eerrrr.... lupa nak btau... bukan kitorg berdua je tau check in kat sini tp bertiga... aku kena la bawak PA/bodyguard/bestfren/alibi aku skali.... hehehe... utk keselamatan diri (bak kata aziz satar dlm citer p. ramlee tu :P)....... & aktiviti seterusnya ialah... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment