Sunday, February 12, 2012

Kesian Chochi :(

2 hari lepas Chochi balik dgn kaki belakang dia yg nampak mcm terkehel... sambil mengeow sakit.. masuk rumah cuba nak menyorok... terkejut aku tgk, tetiba je mcm tu... terus aku & abg aku bawak Chochi ke vet di Wangsa Melawati... Doktor check, kata tulang belakang dia ada teralih sket... kena buat xray utk tentukan kedudukan sebenar tulang dia. Tp kena tunggu hari ahad (ari ni la).. sbb klinik tu xde xray facility... nanti doktor dr shah alam akan dtg & bawak Chochi ke klinik sana utk xray... maknanya 2 mlm Chochi kena boarding... hhmmmm... risaunya... Hopefully x serius... :(

Chochi xlarat nak bgn... tido je... badan pun panas... :(

Terpaksa hulurkan air & mknan kat dia, baru bole dia mkn...
Td tengari aku & incik popeye dah hantar Chochi ke vet wangsa melawati... doktor kata esok baru dorg call btau apa2 perkembangan Chochi.... hhhmmmm...

Andai sapa yg buat kucing aku jd mcm ni... sumpah hidup dia xkan aman...!!!!!

No comments:

Post a Comment