Wednesday, February 8, 2012

Last day cuti

Selasa
7/2/2012

tido mlm td mcm takde tulang weehhh... bangun pun pukul 10am... ntah sapa la kuarkan kucen2 tu bg mkn gaknya :p aku xlarat sungguh.....

Hari ni, ada lg agenda.... peeehhhh... betul punya utilise cuti kali ni... Ptg jam 3pm, patutnya aku, mami & incik popeye pergi ke tempat caterer tu utk tgk baju pengantin & byr deposit kenduri... tapi akhirnya cuma aku berdua dgn incik popeye je yg pegi.. Tempat caterer tu kat Kg. Sg. Penchala... Dah sampai borak2 jap, tgk2 baju... try test cuba mana yg agak berkenaan... walaupun sebenarnya aku xberapa nak berkenan... sbb tak byk choice...ada la yg berkenan tp lari dr wedding theme aku... hhmmm... kakak tu kata tgu la dlm bulan 3, ada sorang buat baju baru, nanti boleh cuba yg tu... okaayyyy :p

Malas nak lama2 kat situ, pas aku byr deposit kenduri terus kitorg ca alif but... hehe... pegi Ikea pulak... saja jln2 ngabihkan masa last day cuti sesama... agak terleka di Ikea tgk2 jam dah pukul 9pm... x jd nak tgk wayang... terus gerak balik...

Terlupa pulak hari tu Thaipusam... kitorg g masuk jln ke gombak/batu caves la pulak... sangkut sudaaahhhh.... ada la sejam lebih sangkut... sempat la ngada2 kejap dlm keta... hahaha... sampai umah dlm kol 11pm.. Serius aku penat... cuci kaki, cuci muka & tukar baju... bedebuummmm.... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

(errkkk... rabu kerja ke? :p)

No comments:

Post a Comment