Thursday, January 31, 2013

Dan apabila....

Hati berkata-kata... tertanya-tanya... 
x tau kemana nak dirujuk... 
nak mengadu takut disalaherti... 
maknanya diam sendiri... pikir sendiri... perhati sendiri..... 
apa perubahan... apa yg kurang... apa yg diluar jangkaan..... 
pasrah...

Sesekali terdetik dihati... x pernah macam ni... 
x pe... diamkan dulu... sabar...

aku jua x sempurna... xpernah aku mengaku aku sempurna...
tapi sekurang-kurangnya aku tau tanggungjawabku... 
aku x menipu.. aku x pernah sorokkan apa-apa...
sebab aku x perlu berbuat begitu...
xde sebab kenapa aku perlu berbuat begitu...
aku x mampu berkata-kata... 
aku x mau berjuraian airmata...
ada baiknya aku diam sahaja...

x semua org suka ditanya walaupun pertanyaan itu sesuatu yg perlu...
x semua pertanyaan akan mendapat jawapan
kalau ada pun, jawapan yg penuh keegoan yg akan dibalas juga dgn pertanyaan...

aku juga pernah begitu dulu... 

KARMA

2 comments: