Friday, February 15, 2013

One Nite Only With Jatt

Malam 8hb Feb ari tu, aku & inchik hubby pegi menonton showcase Jatt (Black Dog Bone) kat The Heritage Club, Royale Chulan...Sejujurnya... seumur hidup aku xpernah masuk mana2 club/niteclub yg ada kat KL ni... walaupun aku pernah bekerja dgn artis sebelom ni... hahaha... x percaya?? PERCAYA laaaaa..... xde bohong punyer... so, aku bygkan la, sure nanti tmpt tu penuh dgn asap rokok... liquor tu mmg sah2 la ada kan... dressing pompuan2 kat situ, boleh hagak la kan... yg bestnya pd pemerhatian aku, pompuan bertudung sopan merokok x putus2 & makcik yg berkedut2 tetap enjoy menyanyi & berjoget tanpa mempedulikan org lain.... ppeeehhh... tp aku dtg dgn gaya yg sangat sempoi... berbaju peplum, jeans & berSELIPAR sahaja.... no highheels... sgt TIDAK bergaya hokay..... hehehehe... tp ada aku kesah? aku pun byr gak mcm org lain nak tgk showcase tu... kan? kan?

Malam tu antara artis yg aku nampak, tp x amik gambar dorg ialah... Miss Nina, Sharifah Shahirah, Joey BPR, JayJay (dgr nama je, org xnampak) & artis baru Lokman Aslam (encem weh... hehehe)...

Jom kita layan gambor... kalo boleh nti aku selitkan video performance Jatt mlm tu k...

 
 
tu je la gambor2 yg dpt aku letak kat sini, sbb dah berapa hari entry ni terperap sbb lupa nak bwk card reader... bila kat umah x teringat plak upload kat sini..... makanya ari ni aku email je la dr enpon cap ayam katik aku tu... video xdpt nak letak atas sbb kekurangan gajet kat opis.... hehehe...

ooopppssss.... video da ada.... enjooyyyy.... :D



Tp video agak golap gulita pulak... layan yo lah yo... asal ado bunyi udah.... hehee

2 comments: