Wednesday, April 10, 2013

abil4fauziah.blogspot.com

Baru hari ni aku mula buka blog En. Abil & arwah isterinya. Aku mula baca dr awal posting En. Abil. Sebelum ni cuma dgr cerita dr kwn2 je, baru dgr je pun... aku dah sebak2 cemana, tu belum baca sendiri lg... aku ni nampak je brutal (org kata la :P), tp mudah je airmata meleleh kalo tacing (touching) xkena gaya.... huhuhu....

Aku tersgt2 respek dgn En. Abil, sgt kagum dgn pengorbanan yg telah dilakukan demi utk isteri tercinta... Betul lah org kata... Kisah En. Abil & Arwah isteri boleh dikatakan "Setia Hingga Ke Hujung Nyawa" bkn takat tajuk novel & drama je... ini betul2 realiti...

Syabas En. Abil atas kegigihan, kesabaran & kasih-sayang yg telah anda tunjukkan, pasti arwah berbangga kerana memiliki seorang suami yg tersgt2 mulia. (aiiyyarrkkk... kan aku dah kata, airmata nak meleleh dah ha... sob) 

Mungkin ada lg lelaki mulia seperti En. Abil di dunia ni, cuma kita je yg tak tau. Tapi kalo ada pun, mungkin tersgt rare.... & En. Abil adalah salah sorg drpdnya. Semoga dimurahkan rezeki, dipermudahkan jalan hidup En. Abil seterusnya selepas ini, Insyaallah.

Al-fatihah utk arwah Fauziah, semoga tenang disana & ditempatkan dikalangan org2 yg dikasihiNya. Amin.

No comments:

Post a Comment