Wednesday, May 22, 2013

Give Away Blogger 4 digit

ok.... nak cuba jugak... huhuhu... pantang nampak kalo bab kachingkaching ni.... terbaca kat blog Ben Ashaari jap td... try gak lah, mana tau kot ada rezeki ke kannsss.... AMIIINNNNN :D

Cerita pasal pendapatan sampingan melalui blog ni kan, sgt menarik perhatian aku. Macam best je bila tgk bloggers dok post cash out yang dorg dapat... jeles hokey :p Makanya, aku pun teringin jugak nak memiliki blog/website yang mampu menjana pendapatan tinggi sebab aku rasa pendapatan aku sekarang kurang mencukupi, serba-serbi nak guna RM... so, ini adalah salah satu ikhtiar yang mampu aku buat.

Korang berminat jugak? Jom la cuba....

Syarat-syarat dan langkah penyertaan :
i) Memilik blog yang berusia tidak kurang dari 3 bulan. Demi keadilan semua, adalah dilarang menggunakan blog baharu yang ditubuhkan sengaja semata-mata untuk give away ini.
ii) Menuliskan sebuah post di blog anda dan menyatakan sebab ingin memiliki blog / website yang mampu menjana pendapatan tinggi. Dalam post tersebut buat satu backlink ke post ini (http://www.jejaktrend.com/give-away-blogger-4-digit). Gaya penulisan adalah bebas.
Cth: saya ingin tukar handphone tiap=tiap bulan kalau boleh dengan income dari blog.. contoh jer la haha!
iii) Tambah www.jejaktrend.com dalam blog list / friend list. Blog yang terpilih berpeluang dimasukkan dalam blog list blog jejaktrend yang bakal ditambah di sidebar nanti.

Tu je syaratnya... 
i) blog aku dah lebih dari setahun dah - checked
ii) Nyatakan sebab ingin memiliki blog/website yang mampu menjana pendapatan tinggi. - Kira done lah ni...
iii) Tambah www.jejaktrend.com dalam blog list / friend list. - Done la jugak


No comments:

Post a Comment