Monday, April 21, 2014

Makan-makan di Flora Cafe, Ampwalk Mall

Hari Khamis minggu lepas, BFF aku dari Singapore turun ke KL (lagiiii...) :D Kali ni nak sambut besday bakal menantu dia... huuuiihhh.. terasa tua plak aku... haha.. Dorang sampai siang tu lg.. tapi kitorg cuma jumpa lepas aku habis keje.. So, dalam kol 7pm, aku terus gerak jemput dorang di Corus Hotel ke Flora Cafe, Ampwalk Mall, Jalan Ampang. Arrangement besday dinner aku dah prepare & buat booking dengan Mel, Flora Cafe agak awal... 2 minggu kot gitu... Takde special sangat pun... biasa2 je... tapi tempatnya yg membuat hati berbunga2... sebab tempat tu penuh dengan bunga, mcm dalam wedding hall & yg paling penting... LAUK-PAUKNYA SANGAT MAVELES... amik, capslock!.. haha... Puas hati aku bila dorang sumer puji sedap.. mcm aku plak yg masak.. haha... Besday boy makan sampai bertambah2... hehehe.. 

Us & the besday boy :D
Tapi mlm tu Inchik Hubby tak berapa nak ada mood... bz dengan masalah dunia.. lepas makan je lesap ntah ke mana... cuma datang jemput kitorg balik je... Tinggal kami2 je la berborak sakan... hhmmmm... 

memandangkan aku tak berapa amik gambar mlm tu... yg ada ni sumer aku cilok dari fb & insta masing2... hehe
Trademark aku tu, amik gambar celah2.. lepas tu berjankit sumer nak amik gambar ngan pasu bunga... haha
Tema kitorg mlm tu ialah kaler taik cicak.. hitam putih kelabu... atas permintaan bakal mak mertua besday boy... Ada lagi gambar kitorg kat FB Flora Cafe (xleh nak letak link fb, dah kena goblock ;p)...

Tak lama la kitorg kat sini.. pas habis makan je terus aku hantar dorg balik ke hotel.... Lagipun esoknya keje.. Inchik Hubby plak sekolah.. dia biasa tido awal kalo weekdays...

So, harap2 besday boy & family happy dengan dinner kat Flora Cafe ni & tq jugak pada Mel... peramah jugak mamat ni.. cumanya xdan jumpa... cuma jumpa kawannya je, lupa apa nama... aiyyaarrkkk... sorry :D

No comments:

Post a Comment