Tuesday, November 29, 2016

KOPI ANGGUN PESONA

Bila bercakap pasal KOPI... aku ni memang tak gemar kopi. Tapi aku penggemar tegar Nescafe, suatu masa dulu... sampailah aku totally stop minum Nescafe. Kenapa? Sebab bila setiap kali aku minum Nescafe, aku jadi pening. Terus stop sampai skang. Cuma sesekali je minum bila rasa teringin sangat tu pun dalam 5-6 bulan sekali kot. 

Tapi sejak Kopi Anggun Pesona JSD ni keluar... aku dah jadi addicted pulak. Sebab? Sebab aku boleh terima la... hahaha...
Petang-petang bila dah agak kelemauan melanda kat opis tu, aku dengan segeranya pi bancuh Kopi Anggun Pesona JSD ni. Sudahnya, kenyang sampai malam. hehehe... 
takde la rasa kenyang perut penuh mcm makan nasi... taaakkkk.... tapi dia buat ko rasa mcm taknak makan. 
Makan pun ala-ala je gitu...


Antara keistimewaan Kopi Anggun Pesona JSD. 


Antara bahan-bahan yang terkandung dalam Kopi Anggun Pesona JSD


Antara testimoni-testimoni customer JSD. Banyak lagi testimoni yang ada. Kalau rajin, boleh tanya pakcik Google


haaaa... tu dah ada link. Rajin-rajin la klik.. 




RM57.90 sekotak (10 sachet)
(tidak termasuk pos)

MAHAL KE?


Nak tau... meh wassap aku
wassap je k... 
call-call aku tak layan... serik dah... huhuhu

017-257 1198
atau kalau-kalau nak singgah ke fb


credit  :  kpd tuan2 punya gambar KAP di atas. izinkan ye, kawan-kawan jemaah JSD...hehehe


No comments:

Post a Comment