Tuesday, December 20, 2016

BC COMICS CAFE, SUNWAY PUTRA MALL

Sapa dah pernah makan kat sini? Ok ke tak? Boleh repeat ke tak? 

Al-kisah di hari minggu hari tu... lepas melaundry kain baju, Inchik Hubby ajak ke PWTC. Ada event komik katanya. Yang tu nanti entry lain aku ngomel ye. Dah jalan2 dalam PWTC tu, aku ajak la dia ke Sunway Putra Mall. Dah berkurun kot aku tak jejak ke sini. Last sebelum bertukar nama, The Mall ke apa ntah... Since dah kebetulan datang sini, sambil2 la singgah. Masuk2 je Sunway Putra Mall ni, kitorang macam.. wwwaaaahhhhhh... dah lain la. Jakun jap... kesian tau... hehehe...

Terus aku kata, nak try makan kat cafe Batman, jom cari... gigih la melilau mata mencari, rupanya setingkat je dari tempat kitorang masuk. 1st impression aku, laaaa... kecik je tempat dia. Ingatkan dalam restoran besar ke... rupanya sebelah cafe, sebelah kedai souvenir BC Comics. Ada la patung Batman besor gabak 2 ketul kat situ. Amik gakla gambar... tapi aku xnak letak kat sini, sebab Inchik Hubby kata aku nampak gemok... huhuhu... 



gitu.... berdepan je cafe & souvenir shop dia

Apa yang kitorang order... harga tu agak2 branded cafe punya harga k... *nangis*

Ingatkan boleh bawak balik bekas makanan tu, dah alang2 bayar mahalkan... hahaha

Dia punya

Aku punya
Sedap burger & 'patty'nya... tapi portion besar bagi aku, tak habis... nak mintak tapau malu plak.. dah rupa macam tikus makan... kihkihkih... tapi aku bawak balik mineral water dia je. Sayang ooiii... ada lagi setengah botol. Mineral water je kot.. apa kesah sangat? Ehhh... aku kisah noookkk... sebotol tu RM9.90 k... tu harga atas katebang tu.... bila tengok import dari mana... boleh tahan gak la jauhnya... nuuunnnnn dari Pendang, Kedah.... muuuaaahahahahahaha... kuingatkan ye la import dari Gotham City... hehe

Konon nak jimat, gigih order mineral water je... ice lemon tea dah termasuk dalam set Batman. Sekali tengok resit... amiiikk kkooo...
Takpelah... ni je lah sekali aku datang sini, buat syarat kata orang kan. Takde la jakun sangat bila orang dok cerita.... huhuhu... Tapi waiter yang datang amik order kitorang tu, sangatlah politenya... Bagus2...

Tetiba Batman datang hinggap kat burger Superman... aaiikkk...

Dah tu je citernya... 1st & last la aku datang makan sini. Sekian, mekaseh... akak bukan orang hado2 nak repeat makan tempat macam ni deekkk... Dapat merasa sekali cukup la... lalalalalala....

No comments:

Post a Comment