Wednesday, March 8, 2017

SELAMAT MENYAMBUT HARI WANITA SEDUNIA

TERHARU TAPI GITULAH REALITINYA

Mesej yg menyentuh hati dari seorang wanita....
❦ Saya bekerja 24 jam sehari..
 Sayalah ibu...
 Sayalah isteri...
 Sayalah anak perempuan..
 Sayalah menantu...
❦ Sayalah jam loceng..
 Sayalah tukang masak...
 Sayalah pembantu rumah...
 Sayalah guru...
 Sayalah pelayan..
 Sayalah nenek...
❦ Sayalah jururawat..
 Sayalah jurukamera..
 Sayalah pengawal keselamatan..
 Sayalah kaunselor..
 Sayalah selimut...

🚫 saya x ada percutian
🚫 saya x ada cuti sakit
🚫 saya x ada cuti harian
🚫 saya bekerja siang malam
🚫 saya sentiasa 'on call'

Dedikasi untuk semua wanita.

Wanita adalah karakter yg paling unik umpama garam 💋
Adanya dia tidak diingati. Tiadanya dia menyebabkan segalanya menjadi tawar!! 

SELAMAT HARI WANITA SEDUNIA




No comments:

Post a Comment