Sunday, January 30, 2011

After A Week... :p

Dah semgu x ngomel kat sini.... cepat tol masa berlalu... kebizian yg melampau menyebabkan aku terlupa, aku ada blog.... hehehhe....

Apa cer???

dah 2-3 ari ni, asik ujan jek. bosan gak, cujuukkk... tp ari ni, seharian hujan. dr pg aku kuar g exam sampai la ni ha.... x benti2 lg. kat mana la yg banjir nti tu ek.... pg td kat duke hiway, ada eksiden. tp xteruk sgt, just 1 keta tu ntah cemana leh terpusing, depan keta tu hadap lawan arus gitu.... hhmmmm....

Baru je dpt bonus ari tu, alhamdulillah.... w/pun setiap kali bila bos bg slip bonus, ayat standard dia camni... "I dont think u deserved to get this"... aku pun jwb... "i know u going to say dat... every year d same thing".... amik ko... ingat aku takot nak jwb??? kalo not deserve xyah la bg, xyah la wat appraisal apa kejadah sumer tu!!!!... betol2 aku wat perangai kang.... haaaa.... 1-2 kali aku leh anggap dia joking, tp kalo da setiap kali mcm tu, joking apa ke loyang? sakit gak ati ni.... mcm la aku x buat keje lgsung, makan gj buta... ceh...

Dpt je bonus, terus aku tukar hp baru.... pakai BB plak. SE X2 aku, simpan wat pekasam... hampeh je beli mahal2... patut a ramai org komplen. Bagus BB ni lg, walau bateri cepat habis, xkisah... sbb tau kenapa. Kalo X2, tetiba je tgl 40-50% walau aku xguna sgt pun.... hhhmmm... tu lom masuk dia hang lg, pun tetiba gak.... bongok....

ari ni last exam utk module 4 & 5... ari ni paper biz ethics. goreng selagi boleh.... hehehe.... janji pass. next module is entrepreneur & crafting & executing strategy. dengarnyer module crafting ni, fav lecturer aku ajar.... en. zul brisbane... yeeaayyy.... habis dis 2 modules, wat project paper plak.... peerrgghhh.... x sabar nak abih rasanya.

esok keje daaa.... tp sure ramai yg da amik cuti, termasuk la bos aku. nasib a, aku xwish apa pun... ada aku kesah? huhuhu....

No comments:

Post a Comment