Thursday, January 20, 2011

Pitcha CACS @ PWTC

Now... lets enjoy d view of d event di PWTC ari tu.... at last ada gak pics... huhuhu....




Kakak jual cupcake ni, sebelah meja kitorg, aku beli 4 biji cupcake dia... sedap... tp sempat mkn sebiji je, lg 3 biji tertinggal atas meja... lupa nak bwk balik, untung la sapa yg dpt tu.... huhuhu...



Partner in crime aku a.k.a big boss CACS, Fizza tengah layan org yg dtg bertanya.... aku? tukang amik gambar.... ngeh3...



Ini ialah anak tokey produk Taharah yg telah membuat aku berbelanja utk membeli produk2 dorg.... tp mmg berbaloi.... rasanya pasni terus sign kontrak guna produk dorg je lah... hehee




Antara sample CACS yg kami bawak.... xbyk mana pun... tp cukup utk menarik perhatian org2 yg dtg & bertanya tentang workshop kami.... :)







Ini aku, selepas bertungku.... dah lega dr 'sesungut' pagi tu... ;p

No comments:

Post a Comment