Saturday, January 15, 2011

Mcm2 cerita....


14 January 2011 - hari ni besday Kak Esah... aku banjer g lunch kat A&W, JJ AU2... saja je banjer dia, si Syida pun ikut skali... aku kan baik ati.... muahahaha... pasan la sgt... ;-p
1st time aku order Corny Dog ni, besa kalo g A&W, aku mkn Monza burger je... so, try la yg ni plak... comot2 mulut mkn.... huhhuu... sib baik mkn ngan pompuan2, kalo mkn ngan bopren harus ada org tlg lapkan molot aku... kekekeke.... ngada2... mencik... hahahaha.... sedap gak la... w/pun sekilas pandang nampak len mcm je nama Corny Dog tu... ;p

Dah sudah mkn, Kak Esah ngan Syida g shopping kat JJ, siap beli kasut tu.... aku xjoin. Aku g supermarket je, beli mknan si Chomel aku tu... dah pandai demand, xnak mkn yg keras2, nak yg dlm tin je... tuna x suka, nak salmon je... ambbooiiiiii... untung ko Chomel, tuan ko xberkira... kalo tidak, aku bg ikan bilis je.... (lg untung dia ek, ikan bilis lg mahal... hehehe)... seafood xleh mkn, dia alergic, pastu tercirit2.... huhhuhu

Ni la dia Chomel... yg mula2 dulu kitorg kat umah disalahanggap sbg kucen betina... sbb dia kecik lg, kencing & melabur pun sopan je duduk.... blom nak terpancut merata lg....
Nakal, tp penakutnyer yg amat... tp tu lah yg menghiburkan hati. Mami & daddy dulu, punya la anti ngan segala kucen... tp bila Chomel dah ada kat umah ni, dorg plak yg lebih2 syg... pantang ilang, kelam-kabut cari... hehehe...

Dari sehari ke sehari nak Chomel g 'sunat'... tak gak terbawak2, asik ada je hal lain... nanti2 lah dulu. Mmg Allah xbg kot nak 'sunat' dia ni.... huhuhu..

No comments:

Post a Comment