Sunday, January 23, 2011

aktiviti hari ni...

hari ni.....
9am : dah gerak ke UM. Hari ni exam paper Accounting & Financial Mgt.

10am - 12.30pm : exam..... alhamdulillah, bole la buat, w/pun ingat2 lupa formula calculation.... hehehe... kuar je class, terus lepak ngan classmate aku, dia tlg godek BB aku.... hikhikhik... baru beli semlm. Godek nyer godek, xdpt apa yg aku nak....

2pm -4pm : g K4, Wangsa Maju plak. G kat Maxis agent, dak lelaki ni tlg setup BB aku. siap convert prepaid aku ke pospaid & downgrade broadband aku ke 3gb terus... kuar lg duit... huhuu... tq Shah for helping... encem gak mamat tu.... tp sib baik aku lg tua, kalo sebaya, mmg den dah ngorat... kekeke...

4.30pm : sampai umah, sambung godek BB. Upgrade version... bla..bla..bla... invite BB geng baru... hehehe... yg xbest, aku kena delete salah satu post dlm blog aku, sbb ada sorang makcik aku xsuka, diexpose pic nyer... xpsl kena marah, walhal, dia dengar citer je, xtengok lg cemana ke ropanyer pic dia tu, not even showing her face pun.... *dduuhhh*... so, for not making things get worst, aku delete terus entry tu, w/pun actually bole buang je pic dia... hhmmm.... tu pun kecoh... ceh...

-------------------------------------------------------------------------------------------------
kucenku, si Chomel... dah balik umah dr klinik mlm semlm jugak, lepas di'khatan'kan pd paginyer tu.... patutnyer kena overnite, tp mak aku lak sebok suruh g amik, bwk balik. kesian kena tgl kat sana. so terpaksa gaklah g amik, dlm kol 8.15pm gitu. dlm keta, senyap je dia, nak bersuara pun xlarat, tengah mamai lg mmg a... tengok pg td dah ok sket... tp still mcm blur2... byk tido je ari ni.... ptg td je dia kuar, tu pun kejap, kesian la plak tengok... tp apa kan daya, terpaksa....

hhmmm... apa lg nak citer ni? xde idea la.... sambung esok je la.... nite... :)

No comments:

Post a Comment