Wednesday, January 19, 2011

Sambutan Ulang Tahun Ke-10 Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat

Tarikh : 17 Jan 2011

Masa & Tempat
:
1.30 Tengahhari bertempat di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC)
Maklumat
:
Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyakarat telah menyambut Ulangtahun Ke-10 KPWKM yang telah dirasmikan oleh YAB Dato' Sri Mohd Najib Tun Abdul Razak, Perdana Menteri Malaysia. Terdapat pelbagai program dan pameran yang telah diadakan.

aku copy & paste je tu.... dok google cerita psl event ni kat web, xjumpa2... xglamer kot... huhuhu...

Company aku join event ni, w/pun menumpang kat meja org lain iaitu semeja dgn company Pn. Rosita Jaafar (nak tau sapa dia ni.... sila google... hehehe...)
Ari tu, kitorg xmenjual apa pun, cuma lebih kpd mempromosi produk2 company kitorg je. & alhamdulillah, sambutan yg diterima amat menggalakkan, w/pun bermodalkan sample & brochure... kebetulan aku plak xberapa sihat ari tu... kena plak 'sesungut' dtg... adddoooiiyyyaaaaiiii..... tensi yg amat. Balik umah, terus terlepek... nak mkn mlm pun x larat dah, pas mandi terus je tido. Sib baik bangun esoknyer nak g keje, dah ok.

Pix2 kat sana, nanti aku upload, sbb kamera ada kat kwn aku. Nak citer byk xbest, sbb xde bukti... cewwaahh... hikhik... later la aku sambung... tata....

No comments:

Post a Comment