Wednesday, April 11, 2012

Cerita Makan Lagi :D

Kali ni aku & incik Popeye makan2 di Hailam Kopitiam, Bandar Tasik Permaisuri, Cheras. Bukan semlm... tapi hari ahad ari tu.. Ingatkan nak cukupkan seminggu x kuar dating... rupanya org tu xleh tahan dah.... dari ari sabtu dok ngajak keluor... hahaha... 
Kes xnak keluar tu bukannya apa... psl aku merajuk, maka efeknya, malas nak layan... hhhmmm.... biasa a kan, pompuan :P

ni air apa ek... kiri tu moccha ice blended, sebelah tu lupa sudah apa nama... pjg sgt :D

ni incik Popeye mkn... Fish & Chips

ni feveret terbaru aku, Mix Fried Mee... sedap la pulak... :D

Driver bos aku komplen... aku skang asik makan je, asal keluar dating je g makan, kadang sampai 2 tempat yg berlainan aku check in makan kat foursquare... Dan yeee.... kesan drpd itu juga, berat badan aku bertambah... terima kasih kepada incik Popeye, kerana dia juga adalah salah satu faktor yg menyumbang kepada kenaikan berat badan saya... hehehe... Aku bangga okay... Ingat senang ke aku nak tambah berat badan ni? Susah woooo.... berapa tawun aku cuba... xgak naik2... (dulu ada bopren gak, pesal xnaik berat ek?  musykil gak ni...) huhuhu... (hai incik Popeye syg, i love u... :D)

Dah lepas mkn, g nengok wayang plak kat TGV, KLCC citer MirrorMirror... best gak. Incik Popeye xnak tengok citer yg memberat kepala utk berpikir... so tgk je la citer ni, tgk pada timing nyer jugak la kan... awal dlm pukul 7.15pm... ok, on.... Cer korang klik kat link tu kalau nak tau citer apa... aku bab2 meng'elaborate' maklumat ni, agak kureng sket... hahaha...

No comments:

Post a Comment