Monday, April 2, 2012

Kejapnya masa berlalu....

Tak tau apa nak letak tajuk apa benornya... :p

Tapi minggu lepas mmg melelahkan aku, especially hujung minggu. Agenda hari sabtu : Incik Popeye amik aku balik dari keje dlm pukul 1pm, terus g makan kat WangsaWalk, restoran Mango Chilli... restoran siam feveret aku tu. Pas habih mkn, terus g ket kedai kad tawen Amazon (baru la terhegeh2 nak tempah kad :P) nasib baik boleh siap dlm 2 mgu. Diskas lebih kurang dgn org kedai tu, byr deposit sket.... nanti tgu dorang call utk finalise draft dlm 1-2 hari ni, baru dorg proceed printing. 

Then destinasi seterusnya... Kedai Den Wahab kat Wisma Yakin, Jalan Masjid India. Amik baju melayu incik Popeye 2 pasang... amik dia nyer je, yg lain tinggal dulu sbb tu diluar bajet kitorang.... hehehe... Punyer la mencari no resit kat buku resit dorang sbb resit incik Popeye dah hilang... Tapi bila dah jumpa, baru budak tu teringat kat aku.... "apa x ckp kwn kak nora (wife Den Wahab)"... huk alloooooohhhh.... udah ku bilang namaku, tp kamu yg x ingat.... huhuhuhu... Sekali dia bawak kuar 1 beg plastik besar atas nama aku.... termasuk skali dgn baju melayu family aku... hameekkkk... dah mcm santa claus :D

Ok, setel 2 perkara sudah. Neeexxxttttt... station seterusnya Ikea... next station Ikea... tingtong... :p Konon nak beli cabinet (bukan cabinet benornya... xtau nak sebut apa :D) utk toilettries dlm toilet, tp xjumpa sbb kat Ikea sumernya jenis pasang mati nyer kat dinding... hhhmmmm.... kat Carrefour ada kot ek...

Agenda hari ahad: best tp penat tp puas hati... Kitorg g amik gambar utk pre-wed kat hutan simpan FRIM, Kepong. Mmg kena dera dgn incik fotografer @Abu@John Muska@Suka2lensa.... ni kwn googlegroup aku jugak benornya kat Ada2aje... xsangka garang rupanya.... hehehehe... sampai melecet2 lengan aku sbb dia suruh gayut kat dahan pokok... mmg keje giler... addeehhh... nanti dah siap aku upload kat sini ek.... :D

Habis photoshoot, hantar abu balik umah aku... motor dia tgl sana. Aku & incik Popeye terus memenatkan diri pergi ke Ikea lg skali. Sbb??? Sbb semlm nampak blanket putih yg sgt cantik & sesuai utk hiasan pelamin nikah... nasib baik ada lg... aku terus amik 2 lai... pastu g mkn kat McD, aku dah hampir2 nak pitam sbb pagi tu je aku mkn, tengari xdak, bergambar punyer pasal, mkn pun tolak tepi... 

Otw balik... mami aku call la pulok. Ingatkan nak kena bebel sbb xbalik2 dr tengari.... huhuhu.. rupanya suruh balik cepat sbb nak g besday dinner abg aku yg sulung kat Istana Bambu (Lagi???) Ye kan je la.... Best la pulak kat Istana Bambu mlm td, siap ada performance joget & nyanyi... dah berapa kali aku g dinner kat situ, xplak ada.. Baru lg kot gaknyer.... Tapi aku xamik gambor, ada video je... hehe

Sampai umah dekat kol 10pm lebih kurang.... online jap (sempat lg tu)... dah tu tido ah, xlarat dah.... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


No comments:

Post a Comment