Saturday, March 30, 2013

Mee Udang Mak Jah


Makan lg... jom kali ni kita terjah Restoran Mee Udang Mak Jah. Semlm Inchik Hubby bawak aku mkn kat cawangannya area wangsa maju, berdekatan dgn Wangsa Walk Mall. Tengok kat blog dorg, rupanya dah ada dr thn 2011 lg, aku yg baru tau... kekekek... :p


Aku rasa mcm blog ni dah jd mcm blog JJCM plak ek... asik citer pasal tempat mkn je... tp apa ada hal kan... omputih kata 'sharing is caring' ek....

Separuh drpd menu yg ada
 
 
 
Mee Udang Special RM12.00
Char Kuey Teow Udang Special RM12.00
Komen: Mee udang special mmg sgt maveles... char kuey teow udang special, ada sikit kurengsss & x mencapai standard inchik hubby... :P

Jemput mkn sumer... :D
 


Berdepan dgn Shani Cafe (Shani pelakon tu ke gaknya ek???)
Tujuan utama pegi ke WWM semlm benornya nak g beli adapter utk laptop aku, sbb da punah dikunyah dek rabbit bertuah aku tu... tp terlupa pulak nak bwk adapter tu skali. Tu yg inchik hubby ajak g mkn sini. & kat WWM tgh ada sale buku dr POPULAR bookstore.... haiiyyooo... buku lg, geram btl aku tgk.... (mode: tamak) tp terpaksa pejam mata je, ada agenda lain yg lg penting.... huhuhuu

No comments:

Post a Comment