Tuesday, September 10, 2013

Jom Makan...

Minggu lepas abang aku yg sulung admitted kat Hospital Ampang... Tetiba lak dia semput xleh nak bernafas lgsg katanya... Gigih la abg aku sorang lg g hantar dia ke spital mlm2 kol 10 lebih gitu... Esoknya pas balik keje, aku g la tgk dia... masa tu dia kena pakai oksigen, xleh tanggal2... nurse tak bagi tanggalkan... nak g toilet pun kena teman, xleh sorang2... tp ari ni da kuar dah... berkilo ubat spital soh bwk balik... huhuhu.... rupanya, paru-paru dia berair balik, kena mcm mula2 dulu... tu la dia, tido mlm xpakai baju, minum ais... org tegah degil.... kan da sakit :p
 
Balik dari spital, inchik hubby bawak la aku g mkn ke tempat dia melepak masa muda2 dulu.... ihiikkk... muda ek :p Tempat tu kat Pandan Mewah... xjauh dr spital ampang tu... ala gerai kecik je... tp masakan dia, sedap amat.. pandai akak tu masak... boleh diulangi lg pasni... :D


Aku mkn bubur ayam je

Inchik hubby mkn nasi goreng cina & kalian ikan masin
 
 
Masakan Nampak sempoi.... tp jgn terpedaya... rasa dulu... mantap kaaakkkk....
 
 
 p/s: aaiihhh... xreti aku guna pc baru ni... ntah kemana2 nak ejas gambor ntah... lantak situ, janji leh nampak :p
 

No comments:

Post a Comment