Tuesday, September 10, 2013

SERSOL

Ari tu 5 September.... hikhikhik.... baru la ni aku nak citer, hampeh je kan... :p bajet pasan la sgt org nak baca belog aku kan...

Sambung balik :D... ari tu 5 September, aku dipelawa oleh Kak Maria, Secretary kpd Big Bos opis aku utk pegi ke Majlis Menandatangani MOU antara SERSOL dgn Persatuan Kontraktor Melayu Malaysia (PKMM). So, kitorg pegi la bertiga, dgn sorang lg secretary jugak,,, alasan bg kat bos memasing, nak experience & belajar cemana nak handle event sign MOU kononnya... padahal nak g mkn free je... muahahha... nakal secretary2 ni tau :p
 
Tapikan, mmg aku gained sumthing gak la, takde la membuta je pegi sana... & at the same time, dpt doorg gift... 1 tin cat 5 liter seorang... hahahaha... Event tu xla lama sgt, cuma jadi panjang meleret bila ada sorang tu berucap mcm kat kenduri kawen... saya kenal si polan da lama... dia ni anak Menteri.. blabla... perlu ke? alahai... hilang ke'formality'an majlis tu (bole aku letak gitu? :p)... Dan tetamu kehormat sebagai saksi majlis tu ialah Timbalan Menteri Kewangan... dan dlm ucapan alu2an beliau, masih terselit bunyi2 politik psl minyak dan sebagainya.... hhhmmmmm....
 
Habis segala ucapan2... sign2 bagai... kitorg dipelawa untuk menjamu selera mkn tengari kat Shook, Starhill... Oleh kerana, kitorg xkenal sorang pun kat situ & meja pun terhad, maka masing2 main duduk je lah...
 
Terselit plak gambar cawan kat situ... aku amik sebab suka tgk bentuk cawan tu je... mana nak cari ek... :D
 
boleh la nak mengecat bilik tido pasni...
 
Dah kenyang perut, suka hati... Kak Maria ajak plak g Pavilion... hehehhe... saja je kan nak abihkan masa... padahal masa tu bos aku ada apomen kat Pavi tu... nasib baik x terserempak... :p Puas jln2 cuci mata, Kak Maria puas sopping2 brg mekap, kitorg balik opis ler terus....
 
ps: teringin nak beli eyeliner shu eumura... pehhh... nanti kau... tgu bulan dpn kot... huhuhuuu....

No comments:

Post a Comment